StartMyDream

StartMyDream

Vezessem be mi is lesz ez...

2014. május 25. - StartMyDream

    Azt hiszem illik valamilyen bevezetőt írni mielőtt az ember elkezdi A BLOGját, amit igen nehéz úgy megfogalmazni, hogy üssön. Nem fog, de a cél nem is ez :)

A blogom témája leginkább a fejlődésről és a változásokról fog szólni. Hogy fejlesztheted magad bármilyen téren, hogy érheted el azt amit szeretnél, hogy láthatod más szemszögből a világot, főként amikor egy nagyobb változás történik az életedben, hogy küzdj az álmaidért, hogy tudsz tényleg tudatos életet élni, és NEM mindig másra fogni ha valami nem sül el jól, hogyan engedd el azt, hogy "igen ez nekem előre meg volt írva", illetve hogyan leszel végre tényleg a saját életedért tudatosan felelős.

Ezek persze nem a kis fejemből pattannak ki majd, nem vagyok sem olyan korban, sem olyan helyzetben, hogy osszam az észt a világ felé, bár kétségtelen, hogy tenném szívesen, de még nincs itt az ideje :D
Sokkal inkább magamon csinálom végig... na de hogy? akkor egy kis komment még mellé:

Szóval ez az egész bennem úgy kezdődött, hogy  persze mint sok más ember életben volt egy kisebb nagyobb törés, amolyan fejbevágtak egy 200 nm-es palacsintasütővel, hogy hahóóó nagy hazugságban élsz kedvesem.
Szóval pár nap alatt minden ami engem körülvett éppen teljesen kicserélődött és megváltozott, de próbáltam nem a kardomba dőlni és mély depresszióba esni...

Így leültem és álmokat kezdtem gyártani... Mert voltak olyanok amiket nagyon akartam, de el sem tudtam képzelni, hogy fogom megcsinálni, hiszen totál más életet éltem, amiben csak álmodoztam egy másik élet felé. Szóval jött a FÜZET!!! (egy fontos momentum az életben) 
Szóval jött a füzet és az álmok, sorban ahogy eszembe jutottak, kisebbek-nagyobbak, valóságosak-lehetetlenek, de jöttek és még jönnek még.

Hogyan kell ezt megvalósítani? Háááát fogalmam sincs, csak hiszek benne, hogy igenis a saját szerencséd kovácsa vagy és nagyon sokat tudsz tenni azért, hogy boldog légy. Nem mindegy mit adsz, mert aszerint kapsz, nem mindegy mit gondolsz, hogy állsz hozzá a dolgokhoz, mert mindenre hatással van... De ezt meg kell tanulni, és én ezzel a bloggal fogom megtanulni ezt.

Az egyik nagy cél, hogy visszarángassam magam a szép angol beszédbe... Mivel már nem magyarokkal lakom, hanem külföldiekkel ez nyilván sokat dob a dolgon, de ennek ellenére összekötöm a kellemeset a hasznossal, így azt, hogy hogyan érjem el a vágyaim, hogyan tegyek értük és hogyan lesznek valóságosak mind angolul olvasom, és ide fordítom őket.

Szóval a blog ezért született, és ezért fog élni. 
Látom magam, hol leszek egy év múlva.. de ahhoz még nagyon sokat kell tennem.

185.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://startmydream.blog.hu/api/trackback/id/tr686179632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása